13 ay 10 günlük. Farklı oyunlar oynamaya çalışıyorum oğlumla. Ama oyuncaklarını sürekli sağa sola fırlatıp gidiyor. En fazla 1-2 dk bakıyor sonra eline aldığını fırlatır atar. Eğitici kartlar gösteriyorum bakmıyor sağa sola gidiyor sıkılıyor hemen. Normal mi acaba?