Elf33 valla canım benim bebeğim 3 aylıkken memeyi bıraktı sütümde yetmiyordu mama başladım ilk başta almadı bende ek Gıdaya başladım 3 gün kuralıyla yoğurt verdim sonra kaşık mama verdim 4 ayda başladım hemde , buraya yazdım herkes yok miğdesi hassas yok öyle böyle yazdı ama eskilere güvendim ve başladım yavaştan , yoksa çıldırtacaktım artık ne zaman başladım ek gıda ve mamaya rahatladım ağlaması huysuzlupu azaldı