honeysmom Merhabalar 16 gün önce spinal sezeryan ile doğum yaptım(ilk doğumum), doğumdan sonra 1 hafta kanamam sürdü sonra kesildi akıntılarım oldu sadece ama bugün tekrar kanamam başladı bu normal mi? Yoksa doktora gitmeli miyim?
Gunesay honeysmom normal ara ara kesilip devam edebilir. Benim öyle 60 gün sürdü. Tamamen bittlten bir hafta sonra regl kanamam başladı.
Kubra3468 honeysmom bnde 19 gün önce sezeryan oldum benimde bı kesildi sonra tekrar başladı 40 çıkana kadar devam eder diyolar