[silindi] ben şuanda aktif emziriyorum sütüm cok fazla olmadığndan her iki memeyi de emiyor bebeğim, dolayısıyla istisnai bi durum olmadıkça sağmıyorum. ( dışarı cıkacak olmak, bebeğin uzun uyuması vb) Başlarda bebeğim ememediği için cok sağdım çift motor olduğundan ikisini aynı anda sağıyordum 10, maks 15 dk da gögüslerim yumuşamış oluyordu. En fazla 170 cc sağdım ama makinadan kaynaklı değil sütüm o kadar olduğundan.