Bebeğim 42 günlük 3 4 gün öncesine kadar gayet iyi emiyordu bi sorun yoktu son zamanlarda ilk uyandığında 5 dakika emiyor sonra bırakıyor ağlayarak. Ayakta deniyorum gezerek orda da aynı 2 dk emiyor yine ağlayarak bırakıyor. Sütümü sağdım 90 ml çıktı. Kilo alımı ilk bir ayda 700 gramdı doktor az dedi ama emmiyor ne yaptıysam artık çaresiz kaldım yardım lütfen :(