Nazlibebek Kizlar afedersiniz ozel bölgem cok hassas dogumdan once de kararma ve pütürlü bi gorunum vardi dogum olali 2 yıl oldu hala duzelmedi pütürlü yapısını nasil gecirebilirim esimden utanır oldum bi akil verin şu baciniza🐞
Tiredmother Nazlibebek kıl kökleri pütürlenme gibi mi sanki böyle sivilce olurda kabarır gibi mi pütür
Alpaslaninannesi23 Nazlibebek Ben hamile kalmadan önce lazerle gittim baya iyi gelmişti ama hamilelikte yine aynı şuan bende aynı durumdayım 🙄
Aliasya Nazlibebek ya genelde ağda sonrası olmuyormuydu o aman sende takıldığın şeye bak 😂😂😂 seven adam orası olmadan bile seviyor hey gidiii
Tiredmother Nazlibebek 😅bende aynıyım sırf bu yüzden psikolojim bozuldu estetik olmak bile istiyorum ama benim yıllardır böyle kaç yıllık evliyiz eşim daha aydınlıkta görmemiştir beni utanıyorum lazere gittim ama yine aynı
Nazlibebek Tiredmother lazer gecirmedi mi bende belki son carem lazer diyodum tühh🤷♀️ayni durum bizde de var bende senin gibiyim ışıkta o anin zevkiyle goze carpmasada insan duzgun istiyo bi kadin olarak bende yumusacik pütürsüz olsun isterim kader ortagi ciktik bak seninle 😉
1prens_annesi Tiredmother canım konuyla alakasiz ben post actim ama gören olmadi galiba bende buz lazere baslayacagim 10 seans olacak daha sonra çıkıyor mu acaba bilemedim ikinci bi gebelik falan olursa hormonlarsan dolayi eskisi gibi olur mu diye düşünmeye başladım
Nazlibebek Aliasya malesef canim kendimi bildim bileli var dogru kimi adam görmez ama cıncık gibi olsa fena mi olur kiz😀
Tiredmother Nazlibebek valla sorma çok kötü bi durum insanın öz güveni kırılıyor ama lazerde geçirmedi benm yine aynı kese yapıyorum ama değişen bişey yok kader ortağı 😉
Tiredmother Nazlibebek 😂cıncık gibi bizde yok maalesef kız valla ben bi estetik doktoruna gitmek istiyorum kaç yıldır aklımda ama parasından korkuyorum 😂
Nazlibebek Alpaslaninannesi23 bizim gibi bu durumu yasayip şunu kullandim gecti diyen biri çıksa keske esimden utaniyorum artik
Nazlibebek Tiredmother keseyi bende cok yaparim sanki keseyi gorunce daha cok görünürlügü artiyo gibi bilemedim valla🤔
Nazlibebek Tiredmother sorma valla zengin olsam ilk isim bunu halletmek olurdu heralde bunu cok kafama takiyorum esimde biraz sogudu gibi sanki bu konuda boyle olunca iyice takinti haline getirdim
Tiredmother Nazlibebek banada öyle geliyor biliyor musun başka sebeplerde var soğumaya bizim ama Buda çok büyük etken gibi geliyor bana anam kimsede yok şu iyi geliyor diyen bi fakırlar napak estetik olamıyoruz yani