Kayasuzey Merhaba hanımlar bebeğim geceden beri uyuyor toplam 3-4 saat uyanıı ya kaldı ya kalmadı. Başına gelen var mı doktora götürmelimiyim
Sevdemm16 Kayasuzey soy bi bak heryerine pişik vs var mı. Gögsünü elinle sağmayı dene süt var mı. Belki doymuyordur emerken yutkunuyor mu boş mu emiyor dikkat et canım. Benim başıma bunlar gelmişti sonradan farkettim
Denizfdn Kayasuzey altını aç cnm o sırada emzir 4 5 saat yatması normal sen yinede o saatleri geçirme altını açtığın zmn hemen uyanır
Kayasuzey ipek2021 yok normalde gün içinde kök söktürürsü bize simdi bugun böyle plumca panik yaptım 🙁
Aysedmr Kayasuzey emmeye uyanıyorsa sarılık yoksa hiçbir sorun yok algıları açılmadığı için çoğunlukla uyuyorlar ilerde bu günlerini arayacaksın o yüzden tadını çıkar 😂