prenses10 Kızlar darıca gebzede güzel kaş alan biri yok mu nolur yardım edin🙏🏻 Kaç tane denedim beğenmedim. Çizilmiş gibi güzel alan tecrübeli eli yetenekli olsun ayyyy kaşlarımı mahvettiler 😢😢😢 nolur yrdımmmmm
Aycayndr prenses10 Darıca da Kubilay Birdal var Cumhuriyet meydanının orda Şentürkler marketin orda ben çocuktan önce sürekli oraya giderdim gayette güzel alıyor bi bakın Instagramdan isterseniz 🌼
prenses10 Aycayndr hemen bakıyorum yani bi kere alıp beğenirsem sürekli giderim zaten hiç istediğim gibi almadılar. Yani böyle yeni kuaförden çıkmış havası olmuyor şeklini bozuyorlar aonra uğraş dur. Peki kim alıyor? Kime gideceğim adı ne🥰
Bebekbebek1 Buraya geldiğimde pandrmi vardı, pek çıkmadım. Şimdi bende ilk kez saçımı boyatmak istiyorum ama nereye gitsem bilemiyorum
Aycayndr Bebekbebek1 Buradan Instagram adresi veriliyormu bilmiyorum ama saç boyama içinde Kubilay Birdala gidebilirsin Instagram’dan bakın isterseniz ☺️
Aycayndr prenses10 Valla canım ben gittiğim de bi elemanı vardi o var mı hala bilmiyorum ama Kubilaya aldır hem çok güzel yapıyor işini hemde cokk cok ilgili ☺️
prenses10 Aycayndr hmm adı neydi canım? Onu sorayım eğer o yoksa kubilaya aldırayım ama erkek değil mi kaş alabiliyor mu cidden 🤩🤩🤩
Aycayndr prenses10 Maalesef adını hatırlamıyorum 🤦 Hemde efsane alıyor canım bence pişman olmicaksin ☺️🌼 Ama eğer erkek alamaz diye düşünürsen Ayşe gelinlik var Osmangazi’de biliyomusun buraları bilmiyorum ama orda Fatmagül var o da çok güzel alıyor ☺️
prenses10 Aycayndr ayy bilmem mi kızzz 😅 valla çok yardımcı oldun Allah razı olsun senden 🙏🏻 dur ikisini de denerim ben. Kaş yapım güzel ama hep bozdular sana güveniyorum 😀🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Çok teşekkür ederim 😍
Aycayndr prenses10 Rica ederim canım umarım memnun kalırsın ben kas yüz gitmiştim Kubilaya düğün içinde Fatmagül halletmişti herşeyi sağolsun hep istediğim gibi olmuştu ☺️ erkek diye aklına bişey gelmesin ben nikah saçımı makyajımı da kubilayda yaptırmıştım hatta bazen sadece sohbet için bile gidesim gelmiyor değil 🙈☺️
prenses10 Aycayndr yok kuzum valla saçımı falan erkek kuaföre kestiririm ben ama kaş tam yüzğn ortasında bi de en güzel yerim kaş malesef 😅 öyle olunca en güzeli hangisiyse oraya gitmek istiyorum. Dene dene mahvolmuş kaşlarla dışarı çıkıyorum hep . sanki herkes kaşıma bakıyor gibi geliyor 🤣😢
Aycayndr prenses10 Ay evet bende çok yer gezdim benimde kaşlarım çok gür aldıktan 2 3 gün sonra bile hemen çıkıyor ona rağmen doğru düzgün bir kuaföre denk gelememistim 🤦 ama dediğim gibi ben hem Fatmagül den hemde kubilaydan çok memnun kaldım tarif ettiğim gibi yapmıştı sağolsun ☺️ Bebişten fırsat bulursam inşallah en yakın zamanda benimde artık bu kuaföre gitmem gerekiyor 🤣🤣
prenses10 Aycayndr çooook çok teşekkür ederim bir an önce gidip aldırmam lazım benimde. Ayy kıyamam bırak kocana git kızz 😀 bebeişin kaç aylık benimki 8,5 bırakıyorum eşime gidiyorım ben
Aycayndr prenses10 Rica ederim canım ne demek 🤗🥰 Ah o imkansız aslında eşimde bırak git diyor ama maalesef benimki hiç ama hiç durmuyor dünyaya ağlamak için gelmiş resemn yarın tam 7 aylık oluyor ☺️
prenses10 Aycayndr ayy aynı benimk ama napıyım azcık babasıyla dursun alışsın diyorum bende🤩 az kaldı bir yaşa boşver geçecek bu günler inşallah🙏🏻
Aycayndr prenses10 Ay inşallah canım inşallah odadan diğer odaya gitmek bile şuan benim için zulüm umarım çabuk geçer 🥰🤗