kızlar merhaba oglum 3,5 aylık anne sütü ile besleniyor ve kakasını süreklı yapıyordu sorunsuz şu 3 gündür sürekli kaka yapma halı ve ıkınma çıktı ve gunde bı ıkı kez en fazla 3 kez kaka yaparken sımdı cok fazla yapıyor bu durumu yasayan varmı kaka rengı normal ama sulu oluyor bazen ve balgamlı