use_use canım aynısıni benim oğlumda yapiyordu aşırı korkuyordu bizden başkasını görse çok ağlıyordu bu durum beni çok bunaltmisti, bende ailemin yanına gittim köye felan göturudm kalabalığın içine soktum ama tabi mesafeli bir şekilde , ilk zamanalr korkuyordu sonra alıştı, bu defada yoldan geçen hiç tanımadığınız insanları çağırır oldu😂 şimdi birini görse heycanlaiir güler ona gitmek ister bizi unutur😂bu tamamen evde kalmayla alakalı bir durum yavaş yavas kalabalığa sokun inanın çok iyi geliyor