Gzmgkc Hipokort krem ile zaditen damla verdi ama kortizonlu bir krem beş gün kullanın ikisini de dedi sürünce geçiyordu ama sabahına yine çıkıyordu beşinci gün bıraktık yine çıktı bi işe yaramadı öyle çok bir de kortizonlu olduğu için bebeğe de zararlı zaten ben şuan mustelanın stelophia mı ne öyle bir serisi var atopik ciltler için ismi yanlış yazmış olabilirim onu sürüyorum o baya iyi geldi gerçekten çoğu söndü yine çıkıyor ama o iyi geliyor sürekli nemli tutuyorum cildi biodermanın şampuanı ve atoderm ciltler için kremi varmış bu da işe yaramazsa bunları alacağım