Zeynebinannes Bebekleriniz gece uykusuna kaçta yatıyor? Kaç kere kalkıyor? 4. Aydan sonra uyku gerilemesi oluyormuş biliyorum ama kızım hep 11-12 de uyuyor bu düzene girer mi acaba? 9 da uyuttuğum da yarım saat uyuyup kalkıyor gece uykusuna geçmiyor 🤔
Ttugbaa Zeynebinannes 3 aylık gece 12 yada 12 buçuk gibi uyur sabah 5 gibi uyanır emzirir yada mamasını veririm geri uyur tabi o sırada ayağımda oluyo tam daldığı zaman hemen alıyorum yatağa yan şekilde yatırıyorum kıpırdadıkça sırtını pıt pıtlıyorum 🤣
Haydinn Zeynebinannes ben 3. Aya girdik 11-12 gibi yatırırdım gece beslenmesine kalkmazdı 5-6 gibi uyanır gibi olurdu emziriro yatırırdım sonra saat 9 da uyanırdık gündüz sadece 1 uyku uyurduk oda öğlen 1 gibi yatış 3-4 te uyanış 😂 4. Aya adım attık aşı vs derken huzursuzluğu başladı gündüz uykusu yarım saati geçmedi gece 3-4 e kadar uyumazdı memeyi ayakta verirdim tutmazdı 5. Aya girdik bugun 3 gündür 1 de anca yatırabiliyorum sabah 6 da beslenir sonra 10 da kalkış 6 gibi bir uyuyor 8 gibi kalkıyor 😂 durumlar bizde böyle 🤗
PelinByrktr Zeynebinannes akşam 7.30 da yatıyor gece uykusuna 4 aylık 3 aylıkken böyle Bi düzen oluştu kendiliğinden. Ama gündüz uykuları felaket. Sabah da 7de kalkıyor
Ysm2019 Zeynebinannes ahh ahhh gercektende uyku gerilemesi yaşıyoruz şu an gece çok fazla mızmızlanmaya başladı :( gece uykusuna akşam 7 8 gibi geciyoruz sabah 7 ye kadar sonra uyanıp 1.5 2 saat sonra ilk sabah uykusuna yatıyor öğlen 12 gibi tekrar uyuyor saat 4 gibi son uykusuna yatıyor sonrada zaten yine 7 8 gibi gece uykusa geçiyoruz
Zeynebinannes Ttugbaa oof of yalnız değilmişim 😁 ya aslında şu an bir düzen beklemiyorum çok küçük 4. Aydan sonra düzene girecekmiş biliyorum ama korkuyorum yani hep böyle olacak diye 🤦🏻♀️
Zeynebinannes Ttugbaa 3 ay 18 günlük benimkide burda bazı anneler 8-9-10 gibi uyuyor diyorlar bravo gerçekten 😀
Anneyimm2 Zeynebinannes benim bebegımde 3 ay 18 gunlık gece 12 de uyuyor ve geceleri hıc duzenlı uyımıyor cok sık uyanıyor sbaah 5 de uyanıyor hıc uyumuyoruz desem yeridir
Zeynebinannes Ttugbaa inşallah gündüz zaten çok yoruluyorum akşam olunca da az da olsa dinlenmek istiyorum benim bile 10 buçuk 11 de uykum geliyor ama uyumadığı için uyuyamıyorum 3 ay sonra işe başlayacağım birde
Zeynebinannes Anneyimm2 12 den 5 e kadar kesintisiz uyuyor mu peki kızım 5-6 ya kadar uyuyor mama içiyor 7 buçuk 8 gibi tekrar kalkıyor
Kimkiki 4 aylık bebeğim akşam 7:30-8 arasında uyuyor. Yarım saat sonra tekrar kalkar ben gece uykusu gibi devam ettiriyorum. Sabah da 7 8 gibi uyanıyor.
Zeynebinannes PelinByrktr sabah 8 gibi kalkıyoruz sonra 1 buçuk 2 saatte bir mutlaka yarım saat 1 buçuk saat arası uyuyor çok huzursuz oluyor uyumadığında
Anneyimm2 Zeynebinannes 12 de yatıyorum saat bası yada yarım saat bir uyanıyor aglamıyor ama mızırdanıyor 5 e kadr oyle 7 den sonrq uyuyor 2 saat felan
Haydinn Zeynebinannes hahaha her bebek te aynı olmayabilir canım inşallah ataksızzz bu düzeni ile devam edersiniz 🤗
Hazal_170721 Zeynebinannes ya benimki mi yanlış uyuyor acaba 4 ay 11 günlük akşam 8-8 buçukta yatıyor sabah 5 buçuk 6 gibi kalkıyor önceden geceleri güzel uyuyordu ama şimdi uykuya geçerken zorlanıyor 4 ay atağı böyle bişey mi
PelinByrktr Hazal_170721 aynı durumdayız önceden 7.30da uyurdu ilk uykusu 4 saat, emer tekrar uyurdu sonra 3te ve 6da emerdi. 7de kalkardı. Ama şimdi saat başı kımıl kımıl. 8de emdirdim uyuttum. Az önce mızmızlandı emzik verdim. Vermem diyordum ama artık uykusu gereksiz bölündüğü için verdim 🙇
Zeynebinannes Hazal_170721 bence uyuduğu saat olması gereken keşke bizde o saatte uyusak erken kalksak ☺️ 6 da uyansa bekli daha erken uyur ama hava daha aydınlanmamış oluyor 🤦🏻♀️ Olabilir atak haftasındaysa bizim de az kaldı 4. Ay atağına
Psikologanne00 Zeynebinannes hep 11-12 de gece uykusuna geçerdi 4 aylık olduk bir kaç gündür 1-2 de zor geçiyor uyku düzeni bozuldu çok üzüldüm 😩 11 de iyi benim için sabah 9 gibi uyanıyor gece kalkmıyor