Burcu5841 Ygtali24 ben sadece emziriyordum sutumde baya var ama eahat uyusun diye haftada 1 veya 2 kere gece uyanınca 60 ss SMS mama veriyorum sürekli değil 20 günlüktü başladığımda bugün 40🥰
Yzn Ygtali24 ben kullanıyorm sütüm az bebelac dogumdan itibaren 0-6 ay devam sütünü varya onu kullanıyorm bebegim 2 bucuk aylık
Ygtali24 Burcu5841 bende emziriyorum ama yetersiz geliyor mamaya başlıcaz bebelac aldık üstünde de anne sütü almayan bebekler için yazıyor aklıma takıldı