Selam kızlar hastanedeyim şuan bebeğim bronşit oldu solunum sıkıntısı yaşıyor şimdi daha önce de ilk doğduğunda Yenidoğan’da kaldı zatürre olmuştu kalbinde de delik var sanırım oda onu biraz zorluyor bu aralar çok duyuyorum iki aylık bebeklerde bronşit sizde varmı bu süreç nasıl ilerledi