Falloncarington elbette,aklimin erdigince aciklayim.2021 yili enflasyon oranlari yil sonu 12.ayda kurul toplantisi ile yapılıyor,bu sayede enflasyon ne kadar artmis ise ona paralel isci memur asgari ucret zammi belirleniyor. Bu yil enflasykn gercege bakarsak cok artti ve maaslarin da artmasi gerekiyir,boyle olursa alim gucumuzun de arttigi dusunulecek ve bu sebeple merkez bankasi simdiki oranla dolar altin seklinde para tutuyor elinde,zarar edeceguni dusunse koskoca merkez bankası almaz diye dusunduruyir. Enflasyon aciklandiktan sonra tahminimce kur artisi devam edecek ve merkez bank zarar etmryecek. Tedbir icin tl degil de usd ve altin olarak aldigini düşünuyorum