afraninannesii Mavilimorcicek deri elbise, deri gömlek Zara’dan aldım ben. Yeni aldım hem de. Duruşları falan çok güzel
Mavilimorcicek ikiprensannesi_gul anladım kuzum ama vazgeçtim ya soğudum vallah ama model cok hoş gül E güle kullan ❤
afraninannesii Mavilimorcicek ben etek pantolon gömlek kışlık kaban mont vs hep oradan alıyorum. Kapalılar için çok şey var. Eskisi gibi deği😬 evet biraz pahalı ama kalitesi insgragm butiklerine bin basar
Mavilimorcicek afraninannesii evet aslında öyle ama saçma sapan rakamlar ya yurt dışında bir wakiki kıvamında paralar burda maşallah beymen