Ayseikra hevookeee merhaba bende satabilirim sadece çekimde ve doğum gününde giydi kizim 2 kez e bebekten almıştık
spagettiii hevookeee anladım bende bitane salopet seklinde var taba rengi ama havalardan dolayı giydirmeye bilirsiniz 🌸
Zynpoyku1 Ben satıyorum iki tane biri çekimde giyildi biri doğum gününde 🌸 https://imgyukle.com/i/kWR5Ah https://imgyukle.com/i/kWRTTn
Meyraduru Arkasında da fiyonk var evde elbisemiz hoşunuza gittiyse eğer çeker atarım 1 saat giydi sadece tertemiz gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.