Kızlar merhaba , hangi mamayı kullanırsam kullanayım bebeğimde huzursuzluk oluyor kakasını bir türlü yapamıyor kabız değil yaptığı zaman yine sıvı birşekilde yapıyor ama yapana kadarda yavrum mahvoluyor daha 2 aylık etrafımdakiler pirinç unu ver diyor sütüm yetersiz var mı acaba benim gibi aynı sorunu yaşayan ?