Ay_parcasi 20 gün oldu spinal sezeryan doğum yaptım..otururken veya ayaktayken aşırı derecede baş ağrım oldu öyle böyle değil deliyodu kafamı sanki.. uzaninca geçiyordu..4 gün sürdü..bu sürede ağrı kesici kullandım ..ama bende Nescafe falan bı işe yaramadı..sade türk kahvesi geçirmişti..geçmiş olsun 🙏