Busemertt https://resimyukle.io/r/Z418HocbuD oğlum 2 buçuk aylık bir iki gündür emerken huzursuzlanıyordu başının da ateşi var gibi ölçüyoruz 36.5. Uyumuyor da geceleri bu ara normalde uyurdu belki alakası vardır diye söylüyorum. Ne olabilir doktora götürmem gereken bir şey mi ?
-erCansu- Busemertt bana normal geldi ateşinde yok bide bebekler çok değişiyor bı ay çok iyi olur bı ay çok kötü olur bilemeyiz aşırı huzursuzsa götür tabiki idrar yolu enfeksiyonu falanda oluyor