tosbikannesiiii kızlar oğluma kışlık yazlık alcam büyükkkk indirim olur dediğiniz zamanlar varmı önümüzde acaba.. aralıkta olurmu acaba şuan baktım çok pahalı.. Yetişkin kıyafetleriyle yarışıyor resmen yarı fiyata düşeceği zamanlar olurmu falan kışlıkların falan
kubra2608 tosbikannesiiii kasım indirimi iyiydi bence daha da düşer mi bilmiyorum hep internetten aldım ben uygundu mağazaya göre
Yamanikomm tosbikannesiiii kasim indirimi lcw iyiydi baya ordan aldim hm yuzde 20 yapmisti.ordan aldim birde