Mom4565 Kahveseveranne_ sen yatsan da otursan da bebeğin yatar pozisyonda Emiyor zaten bı sakıncası yok
sarmaliklahana Kahveseveranne_ Ben emzirmiyorum. Çünkü normalde emzirirken içim geçiyor özellikle geceleri resmen gözüm kapanıyor. Allah korusun mememle burnunu kapatırım falan korkusu ile emzirmiyorum. İlk 2 gün anneannem yanımdayken yaptım ama sonra içime sinmedi.
MySunny Kahveseveranne_ başını hafif bir yükseklikle desteklediğiniz sürece hiç bir zararı yok.ben hep yatarak emzirdim.Allah var ger zaman yastıkla desteklemedim, birşey olmadı.Ama tabi bu olmayacağı anlamına gelmiyordu.şimdi büyüdü,tepeme çıkarak emiyor😂
3MelekAnnesi3 Kahveseveranne_ anne sütü iltihap yapmaz akıntı olsa bile cıkar gider kulaktan korkma mama içerse 40 derece egimli içmesi gerek mama iltihap yapar kulakta ya da yatarak yemek yemesi
homosapiens Kahveseveranne_ ilk defa duydum doğru emzirme pozisyonlarını incelemiştim yatarak emzirmede var
Eceninhobileri Bizimki sabaha kadar emerek uyur o yüzdende yatarak emer şimdiye kadar bişey olmadı ama dikkat etmek gerekir tabi gündüzde yatark emmidigi zamanda oluyor ama 9 aylık olcak nerdeyse durduğu yerde sabit durmuyor hersekil emiyor o ayrı 😊