Pembepanterr merhaba tabikide böylesine konuşması sizi strese sokar ve üzer, lakin her doktor aynı olmuyo en kötüsünü düşünen ve hastasına söyleyen oluyo ben mesela açık açık heeşeyimi bilmek isterdim, şöyleki ikinci gebeliğimde bende kanamalarım vs oldu düşük tehlikem ve erken doğum riskim son zamanlara kadar devam etti, ve kesem hep aşağıdaydı, 39 haftalık doğum yaptım bu arada, sizinki daha farklı tabi geçmiş olsun inşallah sağ salim kavuşursunuz bebeğinize, havuç yiyin bol bol ve armut yiyin