Deletedmom5284 Bende mobilyacıya yaptırdım internettekilerin yüksekliği istediğim gibi değildi ben yüksek yaptırdım kenarlarını
Selen21 Deletedmom5284 bende böyle düşünüyorum da ne kadar ödediniz acaba bide istanbulda mi yaptirdiniz ?
FiltreKahve Deletedmom5284 ya resmini atabilir misiniz bende yaptıracağım normal tek kişilik yataklar küçük geliyor gözüme 1,5 kişilik düşünüyorum