Cglamrt Burcusaydam daha küçük bende aynıydım şuan 2ay 10 günlük artık oyalayabiliyorum hiç kendinizi strese sokmayın geçicek
Burcusaydam Cglamrt inşallah böyle sürekli Emince sütüm de yetmeyecek diye de korkuyorum çünkü en başta ki kadar çok süt olmuyormuş her Zaman
Burcusaydam Aayyssnnrr kollarını asla sardırmıyor kundağı denedim bende yarım kundakta da uyumuyor sadece emecek
Aayyssnnrr Burcusaydam benimki önce doyuruyom sonra kundakliyorum uykuya geciyo ondan sonra ama bizimde yatağın da yatmak istemiyo orda uyanıyor
Burcusaydam Aayyssnnrr benim ki doymak bilmiyor ki yatağına koysam hadi koydum 10 dk uyuyo oda her zaman değil 😒