yildizligece 82 den 75 e düştüm 🙊 bu aralar biraz saldım kendimi ama tekrar devam edeceğim yaptığım tek şey ekmek un vs gıdalar yok abur cubur tatlı yok şeker vs yok diğer türlü herşeyden yiyorum ama bol su tüketiyorum ara öğün yapıyorum ve akşam 6 7 den sonra bişey yemiyorum acıkırsam ya yoğurt ya süt içiyorum ve leslie yapıyorum 2 veya 3 mile leslie yapıyorum bu aralar saldım tabi ama gene başlayacam istediğim kiloya düşene kadar devam 7 8 kilo daha gidecek istediğim kiloya kadar biraz sıkacam dişimi sonrasında istediğim kiloya ulaşınca abartmadan herşeyden biraz yerim kendimi sıkmadan 🌸