Derinsmommm
Oğlum 6.hastalik geçirmedi ama ateslenip hastalandığında hep iştahsızlık yaşıyoruz. Çok yedirmeye çalışmıyorum, ama sıvı alımı yapması lazım. Ateslendijten sonra vücut soğuma islemi yapıyor, terlemesi de bu yuzden. Terlemeyle birlikte atıyor vucudundaki hastalığı. Sıvı alımı da bu yüzden şart çünkü sıvı kaybediyor. Çorba meyve suyu, su icirin bol bol.