susiron Oğlum 2 yaşında yeni yeni ucundan veriyorum toplasan 2 kere ufak bı parca anca vermisimdir .1 yaş için bu tarz atıştırmalıklar çok çok erken olmalı .Yemese bişey kaybetmez bosverin bulaşmayın ve alistirmayin derim . yinede siz bilirsiniz
Medusafer Eslina71 16 aylık kizim çok gıda alerjisinden dolayi paketli hiçbir gıda tuletmedi bugüne kadar alerjisi geçtiğinde de vermeyi düşünmüyorum kimse de yanında böyle şeyler yemiyor