Zzzz Kan sayımlarından anlayan var mı yüksek değerler var kızımda doktor hiç bişey dememişti 7. Ayında yapılmıştı test benim aklıma takılıyor bilen var mı sormak istiyorum kızım çok kaşınıyor da bunlarla ilgisi var mu diye araştırıyorum
kirmizibasliklikiz_ Zzzz e doktor bir sey demediyse demek ki onemli bir durum yok olsa neden soylemesin
Minnakkk Zzzz kucuk oynamalar o kadar onemli olmuyor ki zaten doktor onemli olsa mutlaka size soylerdi bi tedavi baslardı kafanıza takmayın derim
Zzzz kirmizibasliklikiz_ alerji için kan vermiştik ama kan sayımında değerler hep yüksek 8 değer yüksek normal mı anlayamıyorum ben aklıma takıldı işte