Mamiss Kızlar dün sütten kestim iki gündür göğüslerim fena şiş bazen kendi damla damla akıyor ne zaman bitecek bu ağrı biran önce çekilmesi için çözüm yok mu 😭
Parsannesi Mamiss BeN 2 hafta yaşadım o ağrıyı oldukça şişti hatta mastit falan dediler ama şükür bir şey olmadı günde 3 4 defa soğuk suyla hafifçe ovuyordum lavaboda Oldukça rahatlatıyordu çok geçmiş olsun umarım sizin daha kısa sürer ☺️
Gamzeburkan Mamiss bizim 1haftayi geçti ilk 3gun rahatlayacak kadar sağdım elle ve buz koydum iç camasiri takin mutlaka 1 haftadan sonra baya normale donmeye başladı çok şükür
ikiPrensesAnnesi20 Mamiss 1 hafta gösüm süt doluyuu 1 haftadan sonra azalmaya başladı zaten bide iç casirinizi birazdaha sıkın gosunuzu siksin daraltın yani
Mamiss Parsannesi sürekli damlıyor kendi böyle süt aktıkça kesilmez bu ağrıları boşa çekerim diye korkuyorum sizinde akıyor muydu
elifineylulu Mamiss Canim ben henüz kesmedim ama kesen ve memnun kalan bir sürü tanıdığım var göğüslerinin arasina ve koltuk altlarına doğru sabun koy küçük parçalar halinde sütü çektiği için seni rahatlatır
Mamiss elifineylulu tüm gün göğsümde durdu aslında ama bugün değişen birşey olmadı kaç gün uygulamam lazım acaba
Gamzeburkan Mamiss yanı beni rahatlattı ama çok sağmadım tabiki azar azar tas gibi olan yerlerden lahana falanda iyi geliyormuş denemedim ama