Mervecosgun Merhaba 9 ay 12 günlük bir oğlum var. Bir aydır sürekli ek gıda reddi yaşıyorum ağzına alıyor daha çevirmeden geri çıkarıyor başına gelen var mı düzelir mi😔
Nur1804 Mervecosgun baska sekillerde vermeyi deneyin. Bnm kızımda 7 aylık sebzeleri çıkarıyordu istemiyordu biraz yoğurtla beraber vermeyi denedim yiyor suan
Unknown Mervecosgun Ek gıda süreci cidden sabır isteyen bir dönem. Günü gününü tutmuyor. Geçen hafta güzel yiyen oğlum , bu hafta yemiyor. Olsun , düzeliyorlar. Önemli olan ısrarcı olmamak çünkü soğursa tekrar alıştırmak zor olabilir.
Mervecosgun Nur1804 1 aya kadar iştahı aşırı iyiydi ne verirsem yiyordu hatta az veriyordum memeden kesilecek diye ne oldu anlamıyorum bazen 3 4 kaşık yiyo bazen de daha ağzına alırken tükürüyor
Mervecosgun Unknown inşallah düzelir ya bi iki veriyorum çıkarırsa tekrar veriyorum bir iki saat sonra tekrar deniyorum yine aynısını yaparsa bırakıyorum 😔
Nur1804 Mervecosgun benmde öyleydi, diş dönemğde diyorlar, bebişlerin yaptıklarına akıl sır ermiyor 🤗 bizde nabza göre şerbet vereceğiz mecbur