asli-123 benim bebeğim mama içmiyordu beni de düzgün emmiyordu. Kilo alımı azaldığı için doktor beş aylıkken kaşık maması vermemi söyledi. İçlerinden en çok da herobaby sevdi bebeğim. Ne kadar yemek istiyorsa günde iki öğün ver demişti o aylarda. Şimdi 16 aylık olacak gece uykusuna geçirmeden hala yediriyorum. Daha küçükken kahvaltı olarak bunu hazırlayıp içine yumurta sarısı pekmez ceviz felan koyardım. Bazen muz yA da başka meyveler ezip koyuyordum. Labneli lorlu yapıyordum Bir yaş sonrası bal cevizli felan hazırladığım da oldu.