ayazefeninannesiyim Merhaba anneler prematüre bebeğim var zamansız doğduğu için 4 aylık normalde 2 aylık dişi çıkıyo gibi sanki alt iki dişi patladı ve sürekli eli ağzında karnında tokken elini emiyor böyle bişey yaşayanlar varsa yardımcı olabilir misiniz https://www.hizliresim.com/2nflv82
Guley Canım benimde bebeğim 3 ay 10 günlük filan damakları sertleşti ve beyazlasti doktor erken çıkabilir dedi normal dedi ama bilmiyorum tabi
121268 3 aylıkken çıkardı disileirni elleri hep ağzındaydi sürekli salylasi akıyordu alltan iki diş çıktı 6 aylık şuan daha başka yok ama eller hep ağzında
ayazefeninannesiyim Gamzeburkan keşke biran önce çıkarsa 😂 çıkarmasına yardımcı olmak için ne yapabilirim
Gamzeburkan ayazefeninannesiyim valla çıkarırken anca acısını azaltmak adına eline biseyler verebilirsiniz ve tetagil dis tozu falan öneriliyor onu kullanabilirsiniz.