Busenurkrhsn
Bende bunaliyorum ağır bir doğum süreci gecrdim ve bebeğim hep akşam üzerleri ağlıyordu şimdi ağlaması geçti ama hala aglicakmi korkusu var içimde karanlik çökünce beni sıkıntılar basıyor biran önce kurtulmak istiyorum bu durumdan bebeğimle doyasıya vakit geçirmek istiyorum