Ben yaşadım maalesef ama film cekılde birşey çıkmadı eğer kusmadıysa yada sizin parmağınızı takıp ediyorsa sıkıntı yok banada doktor öyle demişti yinede doktora götürün tekrar benm bebeğim kafa üstü düştü kardeşimin kucağında hani kafasında yumasık olan yer kıpkırmızı olmuştu Allaha sükür birşey olmadı