ArdenGiz Kızlar bebeğim hep burnundan kusuyor neden ? Çok üzülüyorum azğIndan çok burnundan çıkıyor yoğurt gibi kusmuk
Mother_54 ArdenGiz benim bebeğiminde burnunda çok geliyordu doktor çok emziriyorsun o yüzden geliyor demişti reflüsü yoktu kızımın
ArdenGiz Aybuusss fışkırarak günde bir defa bazen iki günde bir kusuyor reflüden dolayı evet ama bu yoğurt gibi olanı burnundan kusuyır hep
Betul2021 Benim bebeğimde çok kusuyordu bazende burnundan doktor reflü dedi canım ama korkmanı üzülmeni gerektircek bir durum yok gavıscon verdi bize onu kullanıyoruz eskisi kadar fazla kusmuyor artık ilk zamanlar bende senin gibi çok endişeleniyordum
ArdenGiz Mother_54 zaten fazlalğınu atıyor bebek ama neden ağzından değil de burnundan çıkıyor onu anlamıyoeum. Sonra zor nefes alıyor yavrum