Prensinannesiu 23 günlük bebeğim var, kakasını 3 gündür yapmıyor. Ikınıyor, bezinde de bulaşık oluyor.. Acil ne yapmam lazım 😩
sarmaliklahana Prensinannesiu anne sütü ile besleniyor sa 10 güne kadar normal kaka yapmaması çişini takip edin yapıyorsa sorun yok.
Fridasrose Prensinannesiu ne ile besleniyor anne sütüyle sorun yok benım bebeğim 8 güne bi yapardı doktor normal dedi fitil verdirmedi şimdi düzeldi bazen hergün bazen 2 güne bi yapıyor
sarmaliklahana Prensinannesiu Karnına masaj yapın sertse yumuşatın. Ayaklarının altını ovalayın. Bunlar yapmasını kolaylaştırıyor.
_tugce1608_ Bizde aynı sorunu yasadık 20 gunluktu o zaman kızım ıkınıyor zorlanıyor kızarıyordu bizde kakasını yapamıyor ondan dolayo böyledir dedık zeytınyagı da cok verdık sonra doktora göturduk ve anladık ki kızımız kolik gazlı bir bebekmiş. Gaz konusunda zorlandıgından dolayı ıkınıyor ayaklarını kendıne ceker kendını zorlar.
Prensinannesiu _tugce1608_ Yok gazını çıkartabiliyor kolaylıkla, her bezinde zaten bulaşık bulaşık kaka oluyor ordan biliyorum 2-3 gün oldu yapmadı hala