Kızım şuan 5 ay 7 günlük mamamızın bitmesine az kaldı 1 e devam mı edicez yoksa 2 mi alıcaz 2 al dediler 6 aydan gün aldı dediler kafam karıştı kuzular hangisini alıcam bide bu mamalar bebeği şişiriyor mu 😣biz yenilerde başladık kimi diyor çok şişiriyor yAni kilo o diye biliyorum ne şişmesi dedim hatta ben baya ön yargı davranan gördüm mama da neden ya 😣üstün var onu içsin diyorlar ben napim doymuyor bebem
hamgi mamayı önerirsiniz bide 🥰ben bebelactan başladım 😌