merhabalar herkese doğumdan sonra aşırı kabızlık şikayetim var tuvalete gitmeye korkar bi insan oldum erteleye erteleye daha kötü oldu az az kanama başladı şimdi kanama da şiddetleniyor doktora da gittim kabız olma dedi krem de verdi ama fayda etmedi denemediğim şey kalmadı zeytin yağı içtim kayısı yani duyduğum her şeyi denedim hu durumu yaşayıp düzelen var mı lütfen yardım edin