Asel2 ama batikon olmadan kuru tutmak imkansıza yakın oluyor, batikon oradaki suyu uçuruyor. Bence doktora danışın ama yine de büyük bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum, benim doktorum bana orada dikişler açılsa bile müdahalesiz iyileşir demişti, oradaki dikişler basit dikiş oluyor, sezaryen dikişi gibi kat kat değil 😊