Benim robotu aldığımda bu isim furyası almış başını gidiyordu. Baktım ağır ağır gidiyor bir de rengi beyaz komiklik olsun diye adını akgezen koymuştum. Game of thronestan esinlendim. Eşyalara da isim konulur neden olmasın insanların hevesini kırmaya gerek yok. Sizinkinin adı da Aytemiz olsun 😂