Hanımlar 1o gün önce sezeryan oldum doktorum bir hafta sonra bantini çıkarıp banyo edersin dedi. Gelirsin dikişleri alırız demedi ebede pansuman ederken yanlardan kaynamaya başlamış bile dedi.
Benmde hiç aklıma gelip sormadm kendiliğinden eriyen dikismi yoksa alınacak mı diye.
Hep kendiliğinden eriyen diye duyduğum için ama şuan bakıyorum elime dikiş ipi geliyor az ama ortada kenalarda öyle düğüm yok kesip ipi cekebilcegi ama kendiliğinden eriyen dikişte öyle dışardan gözüküyor mu ilk sezeryanim tecrübesizim. Bir sorayım dedim bileniniz vardır muhakkak kesinlikle gözükmez derseniz yarın muayne ye gidicemm