Ya benım gıbı olan yok mu cok merak edıyorum bebegım 3 ay 11 gunluk kumdak yapmadan asla uyumuyo muslın ortu ışe kundak yapıyorum asırı ınce gıydırıyorum genede cook terlı kalkıyor ne yapmam lazım kalktıgında ust degıstırmelı mıyım bez mı koymalıyım bez koymak ıcıme hıc sınmıyo ama dıger turlu de hep degıstırınce hasta olmaz mı kızlar bu arada cok hasta oluyo terledıgınden bence degıstırmeden de olmuyo ne yapacagımı sasırdım care soyleyın bana 😭😭