Eylulsmom16 ben 11.ayda basladım 12.ayda rutıne oturdu olabıkdıgınce aksamları oyalayıp gec yatırmaya calıstım sabah 9 bazen 10 kalkınca gunduzde uykusu gelmesıne ragmen yıne oyalayıp öğlen uykularını 2 2bucugu bulduruyordum zateb yoruluyordu 2saat uyuyordu sımdı aynı ayda senınkıyle aksam uykusu 11gıbı yatırıyorum sabah 9. Yada bucuk gıbı kalkar öğlen 2de uyur 2saat bazen 1bucuk saatte olabılıyor bölelıkle tek uykuya bu sekılde dusurdum