Arkadaşlar oğlum nerdeyse 1 aydr niç bişi yemiyor kahvaltıyı kurulemişi yemek yemeyi severdi üst solunum yolu enfeksyonu vardı baya bi hastaladı. O ara iştehi kesildi ilaç filanda içirdik soğudu baya ağzına bişi almaktan neyse şuan iyleşti şükür iyi ama ne kanvaltı yaptırabiliyorum ne yemek ayak üstü bi kaç ağzına bişi atarsa ne ama çorba filan yedirmek hayal oldu resmen emiyor bu arada kreşe gidiyo öğretmeni burada çok iyi yiyor diyor ama ıvde ağzına bişi sürmez meme istilor sürekli uyurken bile ağzından birakmak istemiyor napçağım şaşırdm sizler nası yapynz