Bereneda Kızlar merhaba. Çok garip bir şekilde yiğenim bir kaç aydır 24 saat bazen 2 gün hiç idrara çıkmıyor. Tuvalete oturtsakta bir iki damla dahi olsa yapmıyor. Korkusu vb. bişeyi yok. Çişim yok diyor hep. Böyle bişey yaşayan var mı?
Toprakbey Bereneda benim oğlum da 6 ay 20 günlük çok sıcaklar olmaya başladığından beri asla dolu çişli bez alamadım bi sabahbi akşam ama hiç dolu değil. Terle atıyor diyorlar ama bende bilemiyorum. Doymadığını düşünmeye başladım artık. Ama doyduğuna da eminim 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Filizdemir Bereneda 24 saat fazla uzun bi süre terlede atsa o kadar saat fazla geldi bence doktora gidin beklemeden
Hha Toprakbey simdi bende ayni sekilde post acicaktim valla benimde oglum 5 ay 25 gunluk aksam altini degistirip yatiyorum sabah bi damla dahi yapmamis kalkiyo sonra aradan bi yada iki saat gecince bez hemen dolup tasiyor bunun sebebi ne olabilir acaba ya bende dedim erkek bebek acaba tikaniklik mi oldi diye düşünüyordum? Boyle bisey yasana varmi kizlar
Cesurefe Toprakbey sizin yorumunuzun aynisini takip ettigim bi doktor aciklayarak anlatmisti.yazın ter yoluyla su kaybettikleri icin beziniz uzun saatler kuru olabilir az ciş yapmis olabilir doymuyor ha da bi hastalik vs dusunmeyin demisti
Ebbrru Toprakbey bizde 6 ay 3 günlük olduk birkaç haftadır bende dolu bez alamıyorum doymuyor mu acaba diye çok endiseliyim yaa :( inşallah terle attığı için doldurmuyodur
zeynep_zulalin_annesi54 Bereneda sıvı tuketimi nasil yeme icmesi. Idrar demek böbrek demek doktora danisilmasinda fayda var bence
Toprakbey Hha genellikle gece yapmıyorlar onu biliyorum. Ama benim oğlum bu aralar sabah değiştirdiğim bezi akşam değiştiriyorum o da en fazla 2 kez yapmış oluyor birde altını açınca ben yaptırırsam yapıyor 😓 bez bomboş resmen. Ama terle atıyor diyen çok.
Janss Bereneda Böbreklerine hiç bakıldı mı ? Kaçak olabilir belki ? 24 saat / 2 gün çok uzun geldi bana 🤷🏼♀️
Ebbrru Toprakbey ya öyle aman aman da terlemiyor ama bilemedim. O da geliyor aklıma doymasa durmaz yani