Hanımlar merhaba 14 yıl sonra kuzenimin ilk kez bebeği oldu.yenidoğan bebeğin kanında enfeksiyon çıktı. Tedaviye aldılar bebeği,anneyi taburcu ettiler. Kuzenim bitik vaziyette. Başına gelen var mı? Tecrübelerinizi ve yapmamız gerekenleri paylaşır mısınız lütfen 🙏🏻