Merhaba. Bebeğime bir hafta alerji maması vereceğim. Sütümü bir hafta sağmam lazım ama çok canım acıyor makine boşsltmadığı için damarlarım şişiyor. Yanlış bişey mi yapıyorum ki. Bu işin kolayı formülü nedir? Kaç saatte bir kaç dk sağmalıyım. Bu makine içinde masaj başlığı var durmalı mı sağarken acaba