bebegim 9 aylik dogdugundan beri hep mama desteği verdik cok sik emzirdim neler neler yedim içtim ama sutum artmadi. doktorum sağma emzir demişti ama annelerden sağımın kanallari acip sütü arttırdığını duyuyorum. şimdi sağıma başlasam sütum artar mi yoksa artik cok mu geç:(( boyle birsey deneyimleyen var mii