Sehertass 6 aylık bebeğim poposundaki pişik günden güne artıyor kezzap dökülmüş gibi sanki o kadar kötü olmuş sudocrem kullanıyorum hic fayda etmiyor daha çok arttı Ne yapacam nolur yardım edin nasıl geçirebilirim